Dla stałych klientów. Prosimy się zalogować

Kwota

Okres

dni

Pożyczasz:
2000
Prowizja:
598.80 0
Odsetki:
35.75 0
Do spłaty
2000.30
Dzień spłaty
23.04.2019
RRSO
0%
Weź swoją pożyczkę

Pytania i odpowiedzi

Kim jest Szybka Gotówka?

Szybkagotowka.pl to platforma internetowa z optymalnymi ofertami dostosowanymi do potrzeb każdego klienta, która udziela krótkoterminowych pożyczek online w 15 minut.

Kto może otrzymać pożyczkę?

Obywatele Polski, którzy w chwili składania Wniosku o Udzielenie Pożyczki online ukończyli 18 lat, posiadający rachunek bankowy w jednym z polskich banków i aktywny telefon komórkowy oraz adres mailowy, nie posiadający zaległości w spłacie zaciągniętych wcześniej kredytów i pożyczek.

Kto nie może otrzymać pożyczki?

Pożyczki nie mogą otrzymać osoby:

  • wpisane na listę dłużników
  • które nie spłaciły poprzedniej pożyczki
  • które w trakcie rejestracji podały nieprawidłowe dane
  • w wieku poniżej 18 lat
  • nieposiadające stałego dochodu

Czy mogę otrzymać pożyczkę, jeżeli spłacam kredyt w innym banku?

Tak, szybka pożyczka może być udzielona, o ile nie zalegasz ze spłatą i nie figurujesz w rejestrze dłużników.

Czy równocześnie mogę zaciągnąć więcej niż jedną pożyczkę?

Nie, jednorazowo można zaciągnąć tylko jedną pożyczkę.

Jakie dokumenty są wymagane przy rejestracji?

Żadne prócz dokumentu tożsamości. Musisz mieć dostęp do Internetu, rachunek bankowy w polskim banku i telefon komórkowy.

Co należy podać w tytule przelewu weryfikacyjnego, który jest niezbędny dla rejestracji i potwierdzenia rachunku bankowego?

Szczegółowe dane niezbędne do wykonania przelewu weryfikacyjnego będą wygenerowane na naszej stronie internetowej. Wystarczy skopiować odpowiedni tekst.

Czemu nie mogę wziąć pożyczki na 65 dni?

Informujemy, że możliwość zaciągnięcia pożyczki na 65 dni jest dostępna nie dla wszystkich klientów. System automatycznie sprawdza, na jaki okres i jaką kwotę możemy udzielić każdemu klientowi.

Co robić, jeśli nie otrzymuję kodu SMS?

W takiej sytuacji należy użyć przycisku “Otrzymać kod SMS” i kilka minut poczekać na otrzymanie wiadomości.

Kod SMS zostanie wysłany na numer telefonu wskazany przy zakładaniu profilu. Jeśli numer telefonu jest nieaktualny, należy zmienić dane w sekcji Dane profilu.

Jak długo trwa oczekiwanie na decyzję o przyznaniu pożyczki?

Oczekiwanie na decyzję trwa kilkanaście minut. W niektórych przypadkach ten czas może ulec wydłużeniu.

Ile pieniędzy mogę pożyczyć i na jak długo?

Możliwa do uzyskania suma pożyczki gotówkowej zawiera się w przedziale od 400 do 15000 zł, natomiast okres pożyczki od 30 do 65 dni.

Czy można spłacić pożyczkę przed terminem?

Tak, można ją spłacić w dowolnym momencie przed terminem upłynięcia okresu pożyczki.

W jaki sposób spłacić pożyczkę?

Przelewając sumę do spłaty na podane konto bankowe – przez bank internetowy, na poczcie lub w oddziale dowolnego banku.

W tytule przelewu należy ukazać „Spłata pożyczki nr [numer formularzu informacyjnego].

Co robić, jeśli nie jestem w stanie terminowo spłacić pożyczki?

W przypadku pojawienia się problemów ze spłatą pożyczki, proponujemy naszym klientom wygodną możliwość refinansowania pożyczek na okres 7 lub 30 dni.

Refinansowania należy dokonać do momentu nastąpienia terminu spłaty pierwotnej pożyczki. W tym celu należy zapłacić opłatę za refinansowanie pożyczki.

Szczegółowa informacja i koszty refinansowania dostępne są w profilu klienta.

Jak sprawdzić, ile i do kiedy muszę spłacić?

Przy pomocy adresu e-mail oraz hasła, które ustaliłeś przy rejestracji, zaloguj się na swój profil użytkownika. Tam znajdziesz wszelkie informacje, dotyczące swojej pożyczki.

Jakie są godziny pracy Szybka Gotówka?

Wnioski o szybką pożyczkę gotówkową przyjmujemy całą dobę, jednakże ich rozpatrzenie może zależeć od godzin pracy BIGów oraz banku w którym posiadacie rachunek.

Co zrobić, jeśli mam problem z logowaniem?

Aby zalogować się do Profilu klienta należy użyć przycisku “Logowanie” w prawym górnym rogu ekranu. “Login” to adres mailowy, który został podany podczas rejestracji.

Jeśli nie pamiętaсie hasła, potrzebne podczas logowania użyć przycisku “Przypomnij hasło” i postępować zgodnie z komunikatami. W celu przypomnienia hasła należy podać adres mailowy, jednak kod w celu przypomnienia hasła będzie wysłany na numer telefonu.

W przypadku kłopotów z odzyskaniem hasła, prosimy o kontakt z Biurem obsługi klienta +48 22 873 83 87 z poniedziałku do piątku od 08.00 do 19.00, w sobotę i niedziele od 09.00 do 17.00, ponieważ w celu zresetowania hasła niezbędna jest weryfikacja klienta przez telefon.

Co robić, jeśli nie pamiętam hasła?

W takiej sytuacji potrzebne podczas logowania użyć przycisku “Przypomnij hasło” i postępować zgodnie z komunikatami. W celu przypomnienia hasła należy podać adres mailowy, jednak kod w celu przypomnienia hasła będzie wysłany na numer telefonu.

W przypadku kłopotów z odzyskaniem hasła, prosimy o kontakt z Biurem obsługi klienta +48 22 873 83 87 z poniedziałku do piątku od 08.00 do 19.00, w sobotę i niedziele od 09.00 do 17.00, ponieważ w celu zresetowania hasła niezbędna jest weryfikacja klienta przez telefon.

Mariusz z Warszawy otrzymał 1200 zł