Dla stałych klientów. Prosimy się zalogować

Kwota

Okres

dni

Pożyczasz:
2000
Prowizja:
321.10  
Odsetki:
25.35  
Do spłaty
2346.45
Dzień spłaty
17.02.2025
RRSO
145%

Pytania i odpowiedzi

Kim jest Szybka Gotówka?

Szybkagotowka.pl to platforma internetowa z optymalnymi ofertami dostosowanymi do potrzeb każdego klienta, która udziela krótkoterminowych pożyczek online w 15 minut.

Kto może otrzymać pożyczkę?

Obywatele Polski oraz obywatele Ukrainy posiadający stałe miejsce zamieszkania w Polsce, którzy w chwili składania Wniosku o Udzielenie Pożyczki online ukończyli 18 lat, posiadający rachunek bankowy w jednym z polskich banków i aktywny telefon komórkowy oraz adres mailowy, nie posiadający zaległości w spłacie zaciągniętych wcześniej kredytów i pożyczek.

Kto nie może otrzymać pożyczki?

Pożyczki nie mogą otrzymać osoby:

  • wpisane na listę dłużników
  • które nie spłaciły poprzedniej pożyczki
  • które w trakcie rejestracji podały nieprawidłowe dane
  • w wieku poniżej 18 lat
  • nieposiadające stałego dochodu

Czy mogę otrzymać pożyczkę, jeżeli spłacam kredyt w innym banku?

Tak, szybka pożyczka może być udzielona, o ile nie zalegasz ze spłatą i nie figurujesz w rejestrze dłużników.

Czy równocześnie mogę zaciągnąć więcej niż jedną pożyczkę?

Nie, jednorazowo można zaciągnąć tylko jedną pożyczkę.

Jakie dokumenty są wymagane przy rejestracji?

Żadne – oprócz dokumentu tożsamości. Musisz mieć dostęp do Internetu, rachunek bankowy w polskim banku i telefon komórkowy. Ukraińcy będą potrzebowali dokumentu podróży, który potwierdza ich tożsamość - paszportu zagranicznego lub karty pobytu w Polsce, numeru PESEL oraz ukraińskiego numeru identyfikacyjnego.

Co należy podać w tytule przelewu weryfikacyjnego, niezbędnego do rejestracji i potwierdzenia rachunku bankowego?

Szczegółowe dane niezbędne do wykonania przelewu weryfikacyjnego będą wygenerowane na naszej stronie internetowej. Wystarczy skopiować odpowiedni tekst.

Czemu nie mogę wziąć pożyczki na 65 dni?

Informujemy, że możliwość zaciągnięcia pożyczki na 65 dni jest dostępna nie dla wszystkich klientów. System automatycznie sprawdza, na jaki okres i na jaką kwotę możemy udzielić każdemu klientowi pożyczki.

Co robić, jeśli nie otrzymuję kodu SMS?

W takiej sytuacji należy użyć przycisku „Otrzymać kod SMS” i kilka minut poczekać na otrzymanie wiadomości.
Kod SMS zostanie wysłany na numer telefonu wskazany przy zakładaniu profilu. Jeśli numer telefonu jest nieaktualny, należy zmienić dane w sekcji Dane profilu.

Jak długo trwa oczekiwanie na decyzję o przyznaniu pożyczki?

Oczekiwanie na decyzję trwa kilkanaście minut. W niektórych przypadkach ten czas może ulec wydłużeniu.

Ile pieniędzy mogę pożyczyć i na jak długo?

Możliwa do uzyskania suma pożyczki gotówkowej zawiera się w przedziale od 500 do 20 000 zł, natomiast okres pożyczki wynosi 65 dni.

Czy można spłacić pożyczkę przed terminem?

Tak, można ją spłacić w dowolnym momencie przed terminem upłynięcia okresu pożyczki.

W jaki sposób spłacić pożyczkę?

Przelewając sumę do spłaty na podane konto bankowe – przez bank internetowy, na poczcie lub w oddziale dowolnego banku.
W tytule przelewu należy wpisać „Spłata pożyczki nr [numer formularzu informacyjnego]”.

Co robić, jeśli nie jestem w stanie terminowo spłacić pożyczki?

W przypadku pojawienia się problemów ze spłatą pożyczki prosimy skontaktować się z obsługą klienta info@szybkagotowka.pl

Jak sprawdzić, ile muszę spłacić i do kiedy?

Zaloguj się na swój profil użytkownika za pomocą adresu e-mail oraz hasła, które ustaliłeś przy rejestracji. Znajdziesz tam wszelkie informacje, dotyczące swojej pożyczki.

Jakie są godziny pracy Szybka Gotówka?

Wnioski o szybką pożyczkę gotówkową przyjmujemy całą dobę, jednakże ich rozpatrzenie może zależeć od godzin pracy BIGów oraz banku, w którym posiadasz rachunek.

Co zrobić, jeśli mam problem z logowaniem?

Aby zalogować się do Profilu klienta należy użyć przycisku “Logowanie” w prawym górnym rogu ekranu. W „Login” trzeba wpisać adres mailowy, który został podany podczas rejestracji.
Jeśli nie pamiętasz potrzebnego do zalogowania hasła, podczas logowania użyj przycisku „Nie pamiętasz hasła?” oraz postępuj zgodnie z wyświetlanymi komunikatami. W celu przypomnienia hasła należy podać adres mailowy, jednak kod będzie wysłany na numer telefonu.
W przypadku wystąpienia problemów z odzyskaniem hasła, prosimy o kontakt z Biurem obsługi klienta od poniedziałku do piątku w godzinach 08:00 - 17:00, w sobotę i niedzielę nieczynne.

Co robić, jeśli nie pamiętam hasła?

W takiej sytuacji podczas logowania użyj przycisku „Nie pamiętasz hasła?” oraz postępuj zgodnie z wyświetlanymi komunikatami. W celu przypomnienia hasła należy podać adres mailowy, jednak kod będzie wysłany na numer telefonu.
W przypadku wystąpienia problemów z odzyskaniem hasła, prosimy o kontakt z Biurem obsługi klienta od poniedziałku do piątku w godzinach 08:00 - 17:00, w sobotę i niedzielę nieczynne.