Główna > Finanse > Mądry kredytobiorca > Rozgniewani klienci, lubimy Was!

Rozgniewani klienci, lubimy Was!

Czas czytania 4 min.

Setki tysięcy Polaków są klientami Szybka Gotówka. Jeżeli firma współpracuje z taką ilością osób, zawsze mogą powstać nieporozumienia. Ale lubimy każdego z naszych klientów bez wyjątku. Nawet tych, którzy z jakiegoś powodu nie są zadowoleni z naszych usług. Dla takich osób jest przygotowany ten artykuł.

Tu przeanalizujemy typowe sytuacje problemowe, które pojawiają się u klientów Szybka Gotówka i wyjaśnimy, czyja jest wina i jak radzić sobie z takimi sytuacjami z korzyścią dla klientów.

Oni refinansują pożyczkę kilkakrotnie!

Jest to możliwe. Ale tylko za zgodą klienta. Refinansowanie jeden raz z rzędu może odbyć się automatycznie pod warunkiem braku spłaty w terminie, zgodę na automatyczne refinansowanie pożyczki klient udziela zaznaczeniem check boxu Złożyć wniosek w celu wyszukania nowego Pożyczkodawcy. Można też samodzielnie refinansować pożyczkę. Aby przeprowadzić tę procedurę klient musi wybrać okres refinansowania i spłacić kwotę za refinansowanie pożyczki. Wszystko to można zrobić na profilu klienta na stronie internetowej Szybka Gotówka. Klient może refinansować pożyczkę samodzielnie wielokrotnie.

Czy wiesz, że:refinansowanie pożyczki można aktywować nie tylko na stronie internetowej Szybka Gotówka, ale także przez telefon. Konsultantowi również należy podać okres refinansowania.

Brałem pożyczkę, dwa dni spóźniłem się ze spłatą i zostały doliczone odsetki. W innych firmach jest inaczej!

W naszej firmie też jest inaczej. W rzeczywistości czekamy na wpłatę trzy dni i dopiero po zakończeniu tego okresu klient zostaje dłużnikiem. W przypadku pierwszych darmowych pożyczek warunki są bardziej skomplikowane. Pożyczka musi być spłacona maksymalnie w ciągu 2 dni po terminie. Inaczej już nie będzie darmowa.

Czy wiesz, że: jeżeli termin płatności przypada na dzień uznany ustawowo za wolny od pracy lub na weekend, to automatycznie termin upływa dnia następnego i odsetki za zwłokę nie są naliczane.

Mam 17 nieodebranych połączeń od Szybka Gotowka w ciągu 30 minut!

Należy sprawdzić szczegóły w rejestrze połączeń w telefonie. Najprawdopodobniej kilka telefonów było od Szybka Gotówka, a reszta od innych abonentów. Nasz system ma ograniczenie ilości połączeń do jednego kredytobiorcy dziennie. Nawet jeśliby konsultant tego bardzo chciał, z automatu nie możemy dzwonić do klienta 17 razy dziennie.

Czy wiesz, że: oprogramowanie Szybka Gotówka pozwala dzwonić do jednego klienta w ciągu dnia nie więcej niż 3-4 razy.

Oferujecie pierwszą pożyczkę za darmo, jednak zostały mi naliczone odsetki!

Dla nowych klientów pierwsza pożyczka w Szybka Gotówka jest całkowicie za darmo. Jeśli klient bierze pożyczkę po raz drugi, może zostawić swój e-mail na stronie i mu na e-mail przyjdzie kod promocyjny na zniżkę na oprocentowanie w wysokości 30 zł.

Problem polega na tym, że wielu kredytobiorców, będąc pierwszy raz u nas na stronie, chcą uzyskać darmową pożyczkę i zniżkę jednocześnie. Dostają na e-mail kod promocyjny i wpisują go w odpowiednim polu podczas złożenia wniosku. W takim razie oni biorą kredyt z oprocentowaniem, ale z rabatem 30 zł. Chociaż bez kodu mogą pożyczyć pieniądze bez oprocentowania, jako nowi klienci.

Jak czerpać z pożyczek maksymalne korzyści: zaciągaj pierwszą pożyczkę w Szybka Gotówka bez kodu promocyjnego i dostaniesz pożyczkę całkowicie za darmo. A na kolejną pożyczkę wpisz kod promocyjny i otrzymaj zniżkę 30 zł .

Mam dość natrętnych smsów i maili od Szybka Gotówka!

Mamy setki tysięcy klientów w Polsce. Wiadomości mailowe to odrębna linia wydatków w naszym budżecie miesięcznym. Wydajemy dużo pieniędzy nie po to, aby denerwować klientów. Chcemy informować kredytobiorców o nowych promocjach, dzielić się korzystną informacją, wysyłać kody promocyjne oraz zniżki. Wszystko po to, aby pożyczki były bardziej opłacalne dla klientów.

Rozumiemy, że niemożliwym jest stworzenie uniwersalnej reklamy, którą będzie lubić każdy. A kogoś ta informacja po prostu nie interesuje. W takim przypadku można zrezygnować z subskrypcji reklamowej klikając odpowiedni przycisk w mailu lub kontaktując się z działem obsługi klienta.

Przykład przydatnych informacji z naszych wiadomości: od kwietnia 2018 r. maksymalna kwota pożyczki dla stałych klientów Szybka Gotówka wzrosła do 7000 zł. Taką kwotę udzielają tylko 3 spółki na rynku pożyczek krótkoterminowych w Polsce.

Weryfikacja jest długa, a ja pilnie potrzebuję pieniędzy!

Szybka Gotówka współpracuje z 5 dużymi polskimi bankami. W celu szybkiej weryfikacji konta wystarczy przelać 10 gr na konto podane na profilu klienta. W ten sposób bank weryfikuje autentyczność podanych we wniosku danych. Jeśli nie masz konta w jednym z banków, z którymi współpracujemy, weryfikacja też może być szybka. Przeczytaj lifehack poniżej.

Jak przyspieszyć weryfikację konta: wystarczy wysłać 1zł za pomocą serwisu BlueMedia, złotówka będzie zwrócona po weryfikacji konta. W taki sposób bank sprawdza konto kredytobiorcy i weryfikacja konta odbywa się szybciej. Wszystkie wydatki związane z taką weryfikacją pokrywa Szybka Gotówka.

Próbowałem skontaktować się z biurem obsługi klienta, ale nikt nie odpowiada!

Tak może się zdarzyć, jeśli próba kontaktu była podjęta po godzinie 19.00. Biuro obsługi czynne od 8.00 do 19.00. Jeżeli próbowałeś skontaktować się po 19.00 - oddzwonimy albo wyślemy odpowiedź mailowo na następny dzień.

Mamy nadzieję, że ta informacja była pożyteczna dla Ciebie. Jeżeli nie została opisana sytuacja, która spotkała Cię osobiście, napisz o tym w komentarzu. Pomożemy rozwiązać Twój problem z korzystnym wynikiem dla Ciebie.

Podobne artykuły: