Kariera w Szybka Gotówka
W ciągu 6 lat prowadzenia firmy na rynku usług finansowych uświadomiliśmy sobie, że to nasi pracownicy sprawiają, że jesteśmy najlepsi w swoim segmencie, a dzięki rozwojowi każdego z nas Firma też się rozwija i umacnia swoją pozycję na rynku. Wierzymy, że przyciągając najlepszych pracowników i zapewniając im możliwości rozwoju zawodowego, budujemy naszą Firmę, która jest wiarygodnym partnerem dla Klientów i stabilnym pracodawcą dla pracowników.
Oto czym jest firma Szybka Gotówka:
- Duża Firma, która jest częścią wielofunkcyjnego holdingu.
- Jedna z największych i najbardziej zaawansowanych technologicznie platform na rynku mikrokredytów.
- Ponad 6 lat na polskim rynku, firma posiada bogate doświadczenie w szybko rozwijającym się sektorze biznesowym.
- Zintegrowany system zarządzania.
- Systemowe i technologiczne podejście do harmonogramu i do pracy.
Jakich pracowników poszukujemy?
Zorientowane na wyniki
Potrafią pracować w zespole
Gotowi do nauki
Kreatywni
Co zapewni Ci praca zespołowa w Szybka Gotówka:
- Konkurencyjne wynagrodzenie, Ty możesz bezpośrednio wpływać na poziom dochodów
- Wygodne warunki pracy, dążymy do stworzenia optymalnych warunków pracy
- Rozwój zawodowy, weźmiesz udział w szkoleniu zawodowym i będziesz mógł zastosować nową wiedzę i umiejętności w Firmie
- Możliwość przejawienia inicjatywy, możesz pokazać swój potencjał i wziąć udział w wielu różnych projektach
Lista ofert pracy
- Sales manager
- Project manager
Obowiązki:
- Rozmowy telefoniczne z klientami (bez cold-calling), linia wyjściowa;
- Konsultacje w sprawie rejestracji i aplikowania na stronie;
- Informowanie klientów o aktualnych promocjach i programie lojalnościowym;
- Obowiązkowe praca w sobotę lub niedzielę 2 razy w miesiącu (dodatkowo płatna, jak zwykły dzień roboczy).
- Dobra dykcja;
- Komunikatywność;
- Punktualność, uważność, staranność;
- Biegła obsługa komputera;
- Doświadczenie w sprzedaży przez telefon będzie dodatkowym atutem.
Obowiązki:
- Zarządzanie i koordynacja pracy specjalistów IT, marketingowców, menedżerów ryzyka oraz analityków.
- Opracowanie i realizacja strategii marketingowej projektu, jej doskonalenie oraz prezentowanie własnych pomysłów;
- Doskonalenie produktu we współpracy z programistami, proponowanie i wdrażanie zmian, które mogą wpłynąć na wynik finansowy;
- Robienie nudnych rzeczy. Takich, jak budżet i jego obrona:) (Tak naprawdę to wcale nie jest nudne :)
- Być inspiratorem zespołu, motywatorem oraz guru coachingu
- Możesz pochwalić się udanymi projektami, wynikami i zespołami
- Wiesz dokładnie, jaką rolę odgrywa marketing cyfrowy w rozwoju projektu.
- Posługujesz się narzędziami digital marketingu, jako prawdziwy Rycerz Jedi.
- Świetnie posługujesz się językiem angielskim nie tylko podczas podróży, ale także w rozmowach z partnerami zagranicznymi;
- Wiesz wyraźnie, jak wpłynąć na wynik finansowy projektu, co należy zrobić i kogo przyciągnąć dla osiągnięcia zamierzonych celów.
- Nie znasz takich słów, jak „nie wiem”, „nigdy nie miałem do czynienia”, „to nie jest moje zadanie”.
- Łatwo jest Ci znaleźć wspólny język z innymi ludźmi i przekazać swój punkt widzenia.
- Możliwość wykorzystania Twojego potencjału;
- Pogłębianie umiejętności poprzez rozwiązywanie niestandardowych i złożonych zadań;
- Możliwość rozwoju zawodowego (być może stanowisko COO czeka właśnie na Ciebie)
- Możliwość tworzenia produktu wysokiej jakości, poszukiwanego na rynku europejskim.
- Menedżer aplikacji
(API Manager) - Product manager
Obowiązki:
- Integracja aplikacji
- Tworzenie nowych wymagań dotyczących produktu, wykrycie błędów/luki/wad i ich eliminacja
- Inicjowanie aktywności na podstawie analizy rynku, trendów, otoczenia konkurencyjnego, czynników wewnętrznych i zewnętrznych
- Współpraca z Działem Obsługi Klientów nad rozwiązywaniem problemów
- Generowanie i weryfikacja hipotez w celu poprawy współczynników konwersji i poprawy komfortu użytkowania
- Monitorowanie konkurencji
- Oferowanie nowych funkcji, napisanie zadań technicznych dla programistów
- Testowanie usability
- Analiza ryzyka
- Doświadczenie pracy, jako product owner będzie dodatkowym atutem
- Głęboka znajomość API
- Doświadczenie pracy QA będzie dodatkowym atutem
- Zdolność do szybkiego zrozumienia produktu, generowania pomysłów i ich wdrażania
Obowiązki:
- Rozwój produktów międzynarodowych w ramach istniejących założeń lub strategii
- Wymyślanie i opracowywanie nowych produktów i funkcji (zaczynając od pomysłów, a kończąc ich wdrożeniem)
- Przeprowadzać badania marketingowe (ankietowanie, badanie trendów, analiza danych, rynku i konkurencji) i wykorzystywać zdobytą wiedzę do tworzenia produktów
- Ustalać wskaźniki biznesowe produktu i sposoby ich osiągnięcia
- Biegła znajomość specyfiki produktów, należy badać użytkowników i ich osobliwości, scenariusze zachowań i wykorzystywać tę wiedzę do tworzenia produktów
- Przedstawienie tworzonego produktu grafikom i kierownikom projektów, testerom, działu obsługi klienta w sposób możliwie pełny i jasny
- Planowanie rozwoju produktu. Tworzenie roadmap. Planowanie składu uruchomień
- Być «właścicielem produktu», ponosić odpowiedzialność za sukces wszystkich komponentów produktu
- Co najmniej 2 lata doświadczenia w tworzeniu i rozwoju produktów internetowych
- Wysokie umiejętności komunikacyjne. Będziesz musiał negocjować z prawie wszystkimi kluczowymi działami firmy
- Dobre umiejętności prezentacji, umiejętność jasnej komunikacji, zdolność do skutecznego i zrozumiałego przekazania własnych myśli oraz zdolność do formułowania zadania na różnych poziomach dla różnych zespołów
- Umiejętność pracy z systemami analitycznymi
- Dbałość o szczegóły
- Myślenie analityczne
- Rozsądny perfekcjonizm
- Umiejętność patrzenia na rzeczy oczami innych ludzi
- Java Developer
- Head of Support
What kind of specialist we are looking for:
- Good knowledge of Java Core and experience 1+ years;
- Experience with relational databases (Postgres, MySQL, etc) and SQL;
- Spring Framework (IOC, MVC, Security, Transactions, Data,etc);
- ORM, JPA (Hibernate);
- REST, SOAP understanding;
- Experience with tools: Git, Jira, Maven.
- Java 8 experience (Stream API);
- Knowledge of UNIX/Linux as a developer;
- Skills in agile methods of software development;
- Experience with J2EE application servers (Weblogic, JBoss are preferable);
- Knowledge of Build Tools such as Gradle;
- Familiarity with CI/CD principles;
- Experience with Docker, Selenium;
- Camunda BPM;
- NoSql data modelling with hand-on experience on one of NoSql DB - MongoDB, Hbase, etc.
- Convenient location of the office;
- Guaranteed paid leave and sick leave;
- Friendliness of colleagues and willingness to help;
- Game zone in the office.
- 40-hour working week (8-hour working day);
- the beginning of the working day: 10.00;
- End of the working day: 19.00.
- annual paid vacation;
- paid sick leave.
Required skills:
- Experience on the similar position;
- Good knowledge of Polish (is a must);
- Ability to quickly solve crisis and extraordinary situations (is a must);
- Experience with statistical analysis and reporting;
- Experience in team management;
- Skills of process optimization;
- Experience in sales would be an advantage.
- Organization of the contact center work;
- Responsibility for your team’s results;
- Ensuring that KPI’s are reached;
- Quality control of customer service (writing scripts, control of the customers’ feedback, etc);
- Analyze and monthly report to the top management;
- Optimization of the contact center work;
- Participation in the recruiting and training of new staff.
- Non-stop practice of Polish language;
- Office in the city center;
- Fixed working hours from 10:00 to 19:00;
- Paid sick leaves and 24 days of paid vacation;
- Comfortable working conditions (tea/coffee, game room);
- Friendly young team.
- Affiliate manager
- Technical Team Lead
Requirements:
- 1+ year experience in a traffic acquisition in CPA, CPL network;
- Understanding the features of the work CPA network and have experience with it;
- Skills to keep track of traffic on the quality of CPA, CP model;
- Ability to negotiate cooperation with advertising platforms and webmasters;
- English level- Upper Intermediate and higher;
- Good knowledge of Polish and Spanish will be a huge advantage;
- Skills of analytical thinking.
- Launch, development and support of partner programs in CPA-networks;
- Monitoring traffic quality attracted by webmasters;
- Help partners in setting up advertising campaigns;
- Preparation of reports on advertising campaigns, calculation of payments to partners / webmasters;
- Consultation of partners on the mechanics of the operation of PP and the CPA network system.
- Diverse tasks and professional development;
- Friendly work atmosphere;
- Convenient workplace in the center of the city
- Stable and long-term cooperation;
- The level of wages is negotiated individually.
What kind of specialist we are looking for:
- 3+ years of commercial experience;
- Strong knowledge of Java 8+, J2EE;
- Strong knowledge of Spring framework (MVC, Boot, Security, Transactions, Data, etc);
- Experience in RESTful API services (http, caching) and SOAP services development;
- Experience in integration with third-party services;
- Strong knowledge of ORM, JPA (Hibernate), JTA;
- Experience with tools: Git, Jira, Maven;
- Knowledge of software design patterns, basic algorithms, data structures;
- Team management experience;
- Ability to design architecture for various solutions from scratch;
- Solid understanding of software development lifecycle (models, phases, processes and tools);
- Experience in web and application servers configuration/maintenance (Apache Tomcat, JBoss, Node.js);
- Experience with relational databases (PostgresSql, MySQL, etc) and SQL;
- Experienced with Linux or other Unix-like Operating Systems;
- Good communication skills.
- Work experience in Fintech domain;
- Technical background.
- Experience with ELK stack (Elastic Search, Logstash, Kibana);
- Experience with Docker, Selenium;
- Experience with Camunda BPM;
- NoSql data modelling with hand-on experience on one of NoSql DB - MongoDB, Hbase, etc.
- Convenient location of the office;
- Guaranteed paid leave and sick leave;
- Friendliness of colleagues and willingness to help;
- Game zone in the office.
- 40-hour working week (8-hour working day);
- the beginning of the working day: 10.00;
- End of the working day: 19.00.
- annual paid vacation;
- paid sick leave.
- Sales Manager
- .NET Developer
You Will:
- Own strategic partner relationships end to end, including understanding P&L tracking, managing integrations, and ensure operational excellence.
- Onboard new partners on our platform by providing them all the necessary agreements and support to start working
- Lead contract renegotiation to establish a strong working partnership grounded on sustainable economics for both parties
- Get feedback from our partners and translate it into product, marketing and operations improvement
- Minimum 2-3 years of experience in B2B Account Management and/or Business Consultancy, preferably in banking or alternative finance sector.
- Fluent written and spoken English
- Problem solver
- Perfect written and spoken communication skills
- Proactive and organized
- Convenient location of the office;
- Guaranteed paid leave and sick leave;
- Friendliness of colleagues and willingness to help;
- Game zone in the office.
- 40-hour working week (8-hour working day);
- the beginning of the working day: 10.00;
- End of the working day: 19.00.
- annual paid vacation;
- paid sick leave.
Responsibilities:
- Development of new business initiatives, extension of existing ones;
- Taking active part in improvements and optimizations to the system’s core;
- Be part of cross-functional team with end-to-end responsibility for end result.
- 2+ years of working experience with WEB applications based on .NET stack: ASP.NET MVC, WebAPI, C# and JavaScript;
- Experience and desire to write testable code (C# and JavaScipt): NUnit, mocking frameworks;
- Strong understanding of SQL and DB development, preferably MS SQL, Entity Framework, LINQ;
- Solid debugging and troubleshooting skills;
- Object Oriented concept and design;
- Good understanding of advanced development concepts like Dependency Injection, Inversion of Control, Open-Close principle, SOLID, etc;
- Experience with source control systems: git, Mercurial;
- Intermediate English.
- Experience with SOA, Redis, RabbitMQ;
- MongoDB and NoSQL experience will be a plus;
- Experience working with SCRUM / AGILE methodologies;
- Knowledge of WCF, Regexp, Multithreading;
- Knowledge of HTML and JS frameworks (for example jQuery, Backbone.js, Angular.js).
- Convenient location of the office;
- Guaranteed paid leave and sick leave;
- Friendliness of colleagues and willingness to help;
- Game zone in the office.
- 40-hour working week (8-hour working day);
- the beginning of the working day: 10.00;
- End of the working day: 19.00.
- annual paid vacation;
- paid sick leave.