Dla stałych klientów. Prosimy się zalogować

Kwota

Okres

dni

Pożyczasz:
2000
Prowizja:
321.10  
Odsetki:
25.35  
Do spłaty
2346.45
Dzień spłaty
28.06.2025
RRSO
145%

Kariera w Szybka Gotówka

W ciągu 6 lat prowadzenia firmy na rynku usług finansowych uświadomiliśmy sobie, że to nasi pracownicy sprawiają, że jesteśmy najlepsi w swoim segmencie, a dzięki rozwojowi każdego z nas Firma też się rozwija i umacnia swoją pozycję na rynku. Wierzymy, że przyciągając najlepszych pracowników i zapewniając im możliwości rozwoju zawodowego, budujemy naszą Firmę, która jest wiarygodnym partnerem dla Klientów i stabilnym pracodawcą dla pracowników.

Oto czym jest firma Szybka Gotówka:

  • Duża Firma, która jest częścią wielofunkcyjnego holdingu.
  • Jedna z największych i najbardziej zaawansowanych technologicznie platform na rynku mikrokredytów.
  • Ponad 6 lat na polskim rynku, firma posiada bogate doświadczenie w szybko rozwijającym się sektorze biznesowym.
  • Zintegrowany system zarządzania.
  • Systemowe i technologiczne podejście do harmonogramu i do pracy.

Jakich pracowników poszukujemy?

Zorientowane na wyniki

Potrafią pracować w zespole

Gotowi do nauki

Kreatywni

Co zapewni Ci praca zespołowa w Szybka Gotówka:

  • Konkurencyjne wynagrodzenie, Ty możesz bezpośrednio wpływać na poziom dochodów
  • Wygodne warunki pracy, dążymy do stworzenia optymalnych warunków pracy
  • Rozwój zawodowy, weźmiesz udział w szkoleniu zawodowym i będziesz mógł zastosować nową wiedzę i umiejętności w Firmie
  • Możliwość przejawienia inicjatywy, możesz pokazać swój potencjał i wziąć udział w wielu różnych projektach

Lista ofert pracy

  • Sales manager
  • Project manager

Obowiązki:

  • Rozmowy telefoniczne z klientami (bez cold-calling), linia wyjściowa;
  • Konsultacje w sprawie rejestracji i aplikowania na stronie;
  • Informowanie klientów o aktualnych promocjach i programie lojalnościowym;
  • Obowiązkowe praca w sobotę lub niedzielę 2 razy w miesiącu (dodatkowo płatna, jak zwykły dzień roboczy).
Wymagania:
  • Dobra dykcja;
  • Komunikatywność;
  • Punktualność, uważność, staranność;
  • Biegła obsługa komputera;
  • Doświadczenie w sprzedaży przez telefon będzie dodatkowym atutem.

Obowiązki:

  • Zarządzanie i koordynacja pracy specjalistów IT, marketingowców, menedżerów ryzyka oraz analityków.
  • Opracowanie i realizacja strategii marketingowej projektu, jej doskonalenie oraz prezentowanie własnych pomysłów;
  • Doskonalenie produktu we współpracy z programistami, proponowanie i wdrażanie zmian, które mogą wpłynąć na wynik finansowy;
  • Robienie nudnych rzeczy. Takich, jak budżet i jego obrona:) (Tak naprawdę to wcale nie jest nudne :)
  • Być inspiratorem zespołu, motywatorem oraz guru coachingu
Wymagania:
  • Możesz pochwalić się udanymi projektami, wynikami i zespołami
  • Wiesz dokładnie, jaką rolę odgrywa marketing cyfrowy w rozwoju projektu.
  • Posługujesz się narzędziami digital marketingu, jako prawdziwy Rycerz Jedi.
  • Świetnie posługujesz się językiem angielskim nie tylko podczas podróży, ale także w rozmowach z partnerami zagranicznymi;
  • Wiesz wyraźnie, jak wpłynąć na wynik finansowy projektu, co należy zrobić i kogo przyciągnąć dla osiągnięcia zamierzonych celów.
  • Nie znasz takich słów, jak „nie wiem”, „nigdy nie miałem do czynienia”, „to nie jest moje zadanie”.
  • Łatwo jest Ci znaleźć wspólny język z innymi ludźmi i przekazać swój punkt widzenia.
Co oferujemy
  • Możliwość wykorzystania Twojego potencjału;
  • Pogłębianie umiejętności poprzez rozwiązywanie niestandardowych i złożonych zadań;
  • Możliwość rozwoju zawodowego (być może stanowisko COO czeka właśnie na Ciebie)
  • Możliwość tworzenia produktu wysokiej jakości, poszukiwanego na rynku europejskim.

  • Menedżer aplikacji
    (API Manager)
  • Product manager

Obowiązki:

  • Integracja aplikacji
  • Tworzenie nowych wymagań dotyczących produktu, wykrycie błędów/luki/wad i ich eliminacja
  • Inicjowanie aktywności na podstawie analizy rynku, trendów, otoczenia konkurencyjnego, czynników wewnętrznych i zewnętrznych
  • Współpraca z Działem Obsługi Klientów nad rozwiązywaniem problemów
  • Generowanie i weryfikacja hipotez w celu poprawy współczynników konwersji i poprawy komfortu użytkowania
  • Monitorowanie konkurencji
  • Oferowanie nowych funkcji, napisanie zadań technicznych dla programistów
  • Testowanie usability
  • Analiza ryzyka
Wymagania:
  • Doświadczenie pracy, jako product owner będzie dodatkowym atutem
  • Głęboka znajomość API
  • Doświadczenie pracy QA będzie dodatkowym atutem
  • Zdolność do szybkiego zrozumienia produktu, generowania pomysłów i ich wdrażania

Obowiązki:

  • Rozwój produktów międzynarodowych w ramach istniejących założeń lub strategii
  • Wymyślanie i opracowywanie nowych produktów i funkcji (zaczynając od pomysłów, a kończąc ich wdrożeniem)
  • Przeprowadzać badania marketingowe (ankietowanie, badanie trendów, analiza danych, rynku i konkurencji) i wykorzystywać zdobytą wiedzę do tworzenia produktów
  • Ustalać wskaźniki biznesowe produktu i sposoby ich osiągnięcia
  • Biegła znajomość specyfiki produktów, należy badać użytkowników i ich osobliwości, scenariusze zachowań i wykorzystywać tę wiedzę do tworzenia produktów
  • Przedstawienie tworzonego produktu grafikom i kierownikom projektów, testerom, działu obsługi klienta w sposób możliwie pełny i jasny
  • Planowanie rozwoju produktu. Tworzenie roadmap. Planowanie składu uruchomień
  • Być «właścicielem produktu», ponosić odpowiedzialność za sukces wszystkich komponentów produktu
Wymagania:
  • Co najmniej 2 lata doświadczenia w tworzeniu i rozwoju produktów internetowych
  • Wysokie umiejętności komunikacyjne. Będziesz musiał negocjować z prawie wszystkimi kluczowymi działami firmy
  • Dobre umiejętności prezentacji, umiejętność jasnej komunikacji, zdolność do skutecznego i zrozumiałego przekazania własnych myśli oraz zdolność do formułowania zadania na różnych poziomach dla różnych zespołów
  • Umiejętność pracy z systemami analitycznymi
  • Dbałość o szczegóły
  • Myślenie analityczne
  • Rozsądny perfekcjonizm
  • Umiejętność patrzenia na rzeczy oczami innych ludzi

  • Java Developer
  • Head of Support

What kind of specialist we are looking for:

  • Good knowledge of Java Core and experience 1+ years;
  • Experience with relational databases (Postgres, MySQL, etc) and SQL;
  • Spring Framework (IOC, MVC, Security, Transactions, Data,etc);
  • ORM, JPA (Hibernate);
  • REST, SOAP understanding;
  • Experience with tools: Git, Jira, Maven.
Will be a plus:
  • Java 8 experience (Stream API);
  • Knowledge of UNIX/Linux as a developer;
  • Skills in agile methods of software development;
  • Experience with J2EE application servers (Weblogic, JBoss are preferable);
  • Knowledge of Build Tools such as Gradle;
  • Familiarity with CI/CD principles;
  • Experience with Docker, Selenium;
  • Camunda BPM;
  • NoSql data modelling with hand-on experience on one of NoSql DB - MongoDB, Hbase, etc.
Working conditions:
  • Convenient location of the office;
  • Guaranteed paid leave and sick leave;
  • Friendliness of colleagues and willingness to help;
  • Game zone in the office.
Schedule:
  • 40-hour working week (8-hour working day);
  • the beginning of the working day: 10.00;
  • End of the working day: 19.00.
Social package:
  • annual paid vacation;
  • paid sick leave.

Required skills:

  • Experience on the similar position;
  • Good knowledge of Polish (is a must);
  • Ability to quickly solve crisis and extraordinary situations (is a must);
  • Experience with statistical analysis and reporting;
  • Experience in team management;
  • Skills of process optimization;
  • Experience in sales would be an advantage.
Responsibilities:
  • Organization of the contact center work;
  • Responsibility for your team’s results;
  • Ensuring that KPI’s are reached;
  • Quality control of customer service (writing scripts, control of the customers’ feedback, etc);
  • Analyze and monthly report to the top management;
  • Optimization of the contact center work;
  • Participation in the recruiting and training of new staff.
We offer:
  • Non-stop practice of Polish language;
  • Office in the city center;
  • Fixed working hours from 10:00 to 19:00;
  • Paid sick leaves and 24 days of paid vacation;
  • Comfortable working conditions (tea/coffee, game room);
  • Friendly young team.

  • Affiliate manager
  • Technical Team Lead

Requirements:

  • 1+ year experience in a traffic acquisition in CPA, CPL network;
  • Understanding the features of the work CPA network and have experience with it;
  • Skills to keep track of traffic on the quality of CPA, CP model;
  • Ability to negotiate cooperation with advertising platforms and webmasters;
  • English level- Upper Intermediate and higher;
  • Good knowledge of Polish and Spanish will be a huge advantage;
  • Skills of analytical thinking.
Duties:
  • Launch, development and support of partner programs in CPA-networks;
  • Monitoring traffic quality attracted by webmasters;
  • Help partners in setting up advertising campaigns;
  • Preparation of reports on advertising campaigns, calculation of payments to partners / webmasters;
  • Consultation of partners on the mechanics of the operation of PP and the CPA network system.
Working conditions:
  • Diverse tasks and professional development;
  • Friendly work atmosphere;
  • Convenient workplace in the center of the city
  • Stable and long-term cooperation;
  • The level of wages is negotiated individually.

What kind of specialist we are looking for:

  • 3+ years of commercial experience;
  • Strong knowledge of Java 8+, J2EE;
  • Strong knowledge of Spring framework (MVC, Boot, Security, Transactions, Data, etc);
  • Experience in RESTful API services (http, caching) and SOAP services development;
  • Experience in integration with third-party services;
  • Strong knowledge of ORM, JPA (Hibernate), JTA;
  • Experience with tools: Git, Jira, Maven;
  • Knowledge of software design patterns, basic algorithms, data structures;
  • Team management experience;
  • Ability to design architecture for various solutions from scratch;
  • Solid understanding of software development lifecycle (models, phases, processes and tools);
  • Experience in web and application servers configuration/maintenance (Apache Tomcat, JBoss, Node.js);
  • Experience with relational databases (PostgresSql, MySQL, etc) and SQL;
  • Experienced with Linux or other Unix-like Operating Systems;
  • Good communication skills.
Will be a plus:
  • Work experience in Fintech domain;
  • Technical background.
  • Experience with ELK stack (Elastic Search, Logstash, Kibana);
  • Experience with Docker, Selenium;
  • Experience with Camunda BPM;
  • NoSql data modelling with hand-on experience on one of NoSql DB - MongoDB, Hbase, etc.
Working conditions:
  • Convenient location of the office;
  • Guaranteed paid leave and sick leave;
  • Friendliness of colleagues and willingness to help;
  • Game zone in the office.
Schedule:
  • 40-hour working week (8-hour working day);
  • the beginning of the working day: 10.00;
  • End of the working day: 19.00.
Social package:
  • annual paid vacation;
  • paid sick leave.

  • Sales Manager
  • .NET Developer

You Will:

  • Own strategic partner relationships end to end, including understanding P&L tracking, managing integrations, and ensure operational excellence.
  • Onboard new partners on our platform by providing them all the necessary agreements and support to start working
  • Lead contract renegotiation to establish a strong working partnership grounded on sustainable economics for both parties
  • Get feedback from our partners and translate it into product, marketing and operations improvement
Requirements:
  • Minimum 2-3 years of experience in B2B Account Management and/or Business Consultancy, preferably in banking or alternative finance sector.
  • Fluent written and spoken English
  • Problem solver
  • Perfect written and spoken communication skills
  • Proactive and organized
Working conditions:
  • Convenient location of the office;
  • Guaranteed paid leave and sick leave;
  • Friendliness of colleagues and willingness to help;
  • Game zone in the office.
Schedule:
  • 40-hour working week (8-hour working day);
  • the beginning of the working day: 10.00;
  • End of the working day: 19.00.
Social package:
  • annual paid vacation;
  • paid sick leave.

Responsibilities:

  • Development of new business initiatives, extension of existing ones;
  • Taking active part in improvements and optimizations to the system’s core;
  • Be part of cross-functional team with end-to-end responsibility for end result.
Requirements:
  • 2+ years of working experience with WEB applications based on .NET stack: ASP.NET MVC, WebAPI, C# and JavaScript;
  • Experience and desire to write testable code (C# and JavaScipt): NUnit, mocking frameworks;
  • Strong understanding of SQL and DB development, preferably MS SQL, Entity Framework, LINQ;
  • Solid debugging and troubleshooting skills;
  • Object Oriented concept and design;
  • Good understanding of advanced development concepts like Dependency Injection, Inversion of Control, Open-Close principle, SOLID, etc;
  • Experience with source control systems: git, Mercurial;
  • Intermediate English.
Desirable:
  • Experience with SOA, Redis, RabbitMQ;
  • MongoDB and NoSQL experience will be a plus;
  • Experience working with SCRUM / AGILE methodologies;
  • Knowledge of WCF, Regexp, Multithreading;
  • Knowledge of HTML and JS frameworks (for example jQuery, Backbone.js, Angular.js).
Working conditions:
  • Convenient location of the office;
  • Guaranteed paid leave and sick leave;
  • Friendliness of colleagues and willingness to help;
  • Game zone in the office.
Schedule:
  • 40-hour working week (8-hour working day);
  • the beginning of the working day: 10.00;
  • End of the working day: 19.00.
Social package:
  • annual paid vacation;
  • paid sick leave.