Kariera w Szybka Gotówka

W ciągu 6 lat prowadzenia firmy na rynku usług finansowych uświadomiliśmy sobie, że to nasi pracownicy sprawiają, że jesteśmy najlepsi w swoim segmencie, a dzięki rozwojowi każdego z nas Firma też się rozwija i umacnia swoją pozycję na rynku. Wierzymy, że przyciągając najlepszych pracowników i zapewniając im możliwości rozwoju zawodowego, budujemy naszą Firmę, która jest wiarygodnym partnerem dla Klientów i stabilnym pracodawcą dla pracowników.

Oto czym jest firma Szybka Gotówka:

  • Duża Firma, która jest częścią wielofunkcyjnego holdingu.
  • Jedna z największych i najbardziej zaawansowanych technologicznie platform na rynku mikrokredytów.
  • Ponad 6 lat na polskim rynku, firma posiada bogate doświadczenie w szybko rozwijającym się sektorze biznesowym.
  • Zintegrowany system zarządzania.
  • Ponad 300 pracowników na całej Ukrainie.
  • Systemowe i technologiczne podejście do harmonogramu i do pracy.

Jakich pracowników poszukujemy?

Zorientowane na wyniki

Potrafią pracować w zespole

Gotowi do nauki

Kreatywni

Co zapewni Ci praca zespołowa w Szybka Gotówka:

  • Konkurencyjne wynagrodzenie, Ty możesz bezpośrednio wpływać na poziom dochodów
  • Wygodne warunki pracy, dążymy do stworzenia optymalnych warunków pracy
  • Rozwój zawodowy, weźmiesz udział w szkoleniu zawodowym i będziesz mógł zastosować nową wiedzę i umiejętności w Firmie
  • Możliwość przejawienia inicjatywy, możesz pokazać swój potencjał i wziąć udział w wielu różnych projektach

Lista ofert pracy

  • Sales manager
  • Project manager

Obowiązki:

  • Rozmowy telefoniczne z klientami (bez cold-calling), linia wyjściowa;
  • Konsultacje w sprawie rejestracji i aplikowania na stronie;
  • Informowanie klientów o aktualnych promocjach i programie lojalnościowym;
  • Obowiązkowe praca w sobotę lub niedzielę 2 razy w miesiącu (dodatkowo płatna, jak zwykły dzień roboczy).
Wymagania:
  • Dobra dykcja;
  • Komunikatywność;
  • Punktualność, uważność, staranność;
  • Biegła obsługa komputera;
  • Doświadczenie w sprzedaży przez telefon będzie dodatkowym atutem.

Obowiązki:

  • Zarządzanie i koordynacja pracy specjalistów IT, marketingowców, menedżerów ryzyka oraz analityków.
  • Opracowanie i realizacja strategii marketingowej projektu, jej doskonalenie oraz prezentowanie własnych pomysłów;
  • Doskonalenie produktu we współpracy z programistami, proponowanie i wdrażanie zmian, które mogą wpłynąć na wynik finansowy;
  • Robienie nudnych rzeczy. Takich, jak budżet i jego obrona:) (Tak naprawdę to wcale nie jest nudne :)
  • Być inspiratorem zespołu, motywatorem oraz guru coachingu
Wymagania:
  • Możesz pochwalić się udanymi projektami, wynikami i zespołami
  • Wiesz dokładnie, jaką rolę odgrywa marketing cyfrowy w rozwoju projektu.
  • Posługujesz się narzędziami digital marketingu, jako prawdziwy Rycerz Jedi.
  • Świetnie posługujesz się językiem angielskim nie tylko podczas podróży, ale także w rozmowach z partnerami zagranicznymi;
  • Wiesz wyraźnie, jak wpłynąć na wynik finansowy projektu, co należy zrobić i kogo przyciągnąć dla osiągnięcia zamierzonych celów.
  • Nie znasz takich słów, jak „nie wiem”, „nigdy nie miałem do czynienia”, „to nie jest moje zadanie”.
  • Łatwo jest Ci znaleźć wspólny język z innymi ludźmi i przekazać swój punkt widzenia.
Co oferujemy
  • Możliwość wykorzystania Twojego potencjału;
  • Pogłębianie umiejętności poprzez rozwiązywanie niestandardowych i złożonych zadań;
  • Możliwość rozwoju zawodowego (być może stanowisko COO czeka właśnie na Ciebie)
  • Możliwość tworzenia produktu wysokiej jakości, poszukiwanego na rynku europejskim.

  • Menedżer aplikacji
    (API Manager)
  • Product manager

Obowiązki:

  • Integracja aplikacji
  • Tworzenie nowych wymagań dotyczących produktu, wykrycie błędów/luki/wad i ich eliminacja
  • Inicjowanie aktywności na podstawie analizy rynku, trendów, otoczenia konkurencyjnego, czynników wewnętrznych i zewnętrznych
  • Współpraca z Działem Obsługi Klientów nad rozwiązywaniem problemów
  • Generowanie i weryfikacja hipotez w celu poprawy współczynników konwersji i poprawy komfortu użytkowania
  • Monitorowanie konkurencji
  • Oferowanie nowych funkcji, napisanie zadań technicznych dla programistów
  • Testowanie usability
  • Analiza ryzyka
Wymagania:
  • Doświadczenie pracy, jako product owner będzie dodatkowym atutem
  • Głęboka znajomość API
  • Doświadczenie pracy QA będzie dodatkowym atutem
  • Zdolność do szybkiego zrozumienia produktu, generowania pomysłów i ich wdrażania

Obowiązki:

  • Rozwój produktów międzynarodowych w ramach istniejących założeń lub strategii
  • Wymyślanie i opracowywanie nowych produktów i funkcji (zaczynając od pomysłów, a kończąc ich wdrożeniem)
  • Przeprowadzać badania marketingowe (ankietowanie, badanie trendów, analiza danych, rynku i konkurencji) i wykorzystywać zdobytą wiedzę do tworzenia produktów
  • Ustalać wskaźniki biznesowe produktu i sposoby ich osiągnięcia
  • Biegła znajomość specyfiki produktów, należy badać użytkowników i ich osobliwości, scenariusze zachowań i wykorzystywać tę wiedzę do tworzenia produktów
  • Przedstawienie tworzonego produktu grafikom i kierownikom projektów, testerom, działu obsługi klienta w sposób możliwie pełny i jasny
  • Planowanie rozwoju produktu. Tworzenie roadmap. Planowanie składu uruchomień
  • Być «właścicielem produktu», ponosić odpowiedzialność za sukces wszystkich komponentów produktu
Wymagania:
  • Co najmniej 2 lata doświadczenia w tworzeniu i rozwoju produktów internetowych
  • Wysokie umiejętności komunikacyjne. Będziesz musiał negocjować z prawie wszystkimi kluczowymi działami firmy
  • Dobre umiejętności prezentacji, umiejętność jasnej komunikacji, zdolność do skutecznego i zrozumiałego przekazania własnych myśli oraz zdolność do formułowania zadania na różnych poziomach dla różnych zespołów
  • Umiejętność pracy z systemami analitycznymi
  • Dbałość o szczegóły
  • Myślenie analityczne
  • Rozsądny perfekcjonizm
  • Umiejętność patrzenia na rzeczy oczami innych ludzi